Oskars Štāls

FitnesaMentors.lv dibinātājs, treneris un veselīga dzīvesveida virzītājspēks

o.stals@fitnesamentors.lv
+371 27036000


Ja Tu vēl šobrīd nerūpējies par savu fizisko stāvokli, tad kad Tu to darīsi?

Oskars Štāls

Kāpēc manos padomos der ieklausīties:

 

#Izglītība

 

  • Šobrīd procesā: studijas LSPA Fizioterapija programmā
  • C kategorijas sporta speciālista sertifikāts ar tiesībām strādāt sporta jomā par treneri fitnesā(pačukstēšu daudziem treneriem sporta klubos tādu nav);
  • Personīgo treneru kursi Anglijā, kur apguvu kā trenēties droši un efektīvi;            
  • Dānija - sporta skola, kur iepazinos ar  dažādiem sporta veidiem, redzēju, cik aktīvi ir Dānijas iedzīvotāji;

 

#Par godīgu sportu

Esmu viens no starptautiskās antidopinga izglītības programmas prePLAY vēstnešiem, informējot par antidopinga pasākumiem un nodrošinot VSMC Antidopinga nodaļas aktivitātes sporta pasākumos Latvijā un ārvalstīs.

 

#Sacensību pieredze

Esmu piedalījies Bodybuildinga sacensībās junioru kategorijā:

  • Mr Universe 2006. gadā;                              
  • Eiropas čempionātā IFBB versijā 2007. gadā;
  • Latvijas čempionātā 2008. gadā;                  

      

 

 

#Dabīgs no matu galiņiem līdz papēžiem

 No pēdējām sacensībām ir arī atzinums no dopinga kontroles, protams, rezultāts ir negatīvs.

 

#Pedagoģiskās prasmes

Esmu bijis arī aiz skatuves, palīdzot sagatavoties sacensībām savam brālim

 

#Pieredze

Trenējos jau kopš 14 gadu vecuma

 

#Pilnveides dzinulis

Saņemti pirmie divi sporta speciālista kvalifikācijas paaugstināšanas sertifikāti

 

#Māku izdzīvot

„Izdzīvošanas skolas” Pirmā līmeņa sertifikāts     

 

MANS SPORTA KLUBU CEĻŠ

 

  • Maxis Gym / Rīgas 3. vidusskola/                                            
  • Zāle Torņkalnā - Uzvaras bulvārī 
  • "Sporta sistēmas" Daugavas stadionā                                             
  • Rīgas svarcelšanas centrs / A.Deglava ielā un Brīvības gatvē/
  • Aalborg Sportshøjskole/ Dānija, Olborga/                                
  • Fitnesa klubs /Dānija,Olborga/                                                

 

 

Mans blogs

  • 19.01.2017
  • 1561

Treniņu plāns - Tavs palīgs!

Kāpēc ir nepieciešams treniņu plāns un cik daudz tas mums dod!

  • 15.12.2016
  • 1923

FITNESA KARTE

Fitnesa kartē ir iespējams detalizēti atrast savām vajadzībām un prasībām piemērotāku sporta iestādi, jo ne vienmēr tas, kas atrodas tuvāk ir tas labākais tev.

  • 21.11.2016
  • 1772

Atgriešanās

Uz kādu laiciņu biju pametis novārtā regulāru sportošanu. Pēdējais treniņš trenažieru zālē pirms pārtraukuma bija pagāšā gada 10 februārī (10.02.2015).

  • 17.11.2016
  • 1608

Miegs: Cik ilgi ir jāguļ?

Pētniece Cheri Mah, jau vairākus gadus pēta miegu un tā nozīmi sportā. Daži ieteikumi miega kvalitātes uzlabošanai.

  • 03.11.2016
  • 1466

Fitness: Mans viedoklis

Fitness ir aktīvs un veselīgs dzīvesveids, ar mērķi rūpēties un uzlabot savu veselību

  • 21.04.2015
  • 4824

X - veida kājas - ko ņemt vērā treniņos

Viena no visbiežāk sastopamākajām un nepatīkamākajām kāju formām. Tā atgādina stāvokli, kad ļoti gribas uz tualeti pa maziņam. Pēc maniem novērojumiem, X- veida kāju forma bieži sastopama cilvēkiem ar lieko svaru. Nereti pie šādas kāju formas ir novērojams, ka pēdas tiek liktas uz iekšu.

  • 21.04.2015
  • 4445

O, Ouuu, O - veida kājas un kā tās netrenēt!

Saliekot kājas kopā starp ceļiem ir sprauga un tādā veidā kājas it kā veido o burtu. Pēdas ir vairāk vērstas uz āru un kāju iekšējā muskulatūra ir attīstītāka nekā ārējā.

  • 21.04.2015
  • 2610

V- veida kājas un to trenēšanas īpatnības

Šis kāju formas veids var tikt dēvēts par atlētu kājām, bet parasti kā atsevišķa forma netiek izdalīts. Visvairāk un uzkrītošāk tādas var redzēt kultūristu vidū, tās ir kājas, kurām ir ļoti attīstīti augšstilbu pievilcējmuskuļi.

  • 21.04.2015
  • 5733

Kāju formas un to ietekme uz treniņprocesu : II, X, O, V

Dažādu kāju formas ir sastopamas visur, jautājums - vai cilvēki, kuriem ir nepareiza kāju forma, to apzinās, zina, kā tas ietekmē viņu veselību, un kā to novērst?

  • 15.04.2015
  • 6925

Locītavu deformācija - Kad hiperekstenzija noved pie traumām.

Pastāv ceļa deformācija, kas iespaido to, cik lielā mērā mēs varam iztaisnot kājas. Šī situācija var būt iedzimta, treniņu rezultātā panākta vai radusies traumu rezultātā.

  • 12.04.2015
  • 2187

Ceļš uz panākumiem - SPORTS / UZTURS / ATPŪTA

Fizisku aktivitāšu, uztura un atpūtas īpatsvars panākumu sasniegšanā.

  • 11.04.2015
  • 2687

Vēdera preses klasika - Crunch jeb Ķermeņa augšdaļas pacelšana (mugurkaula saritināšana)

Kā pareizi izpildīt Crunch vēdera preses vingrojumu? Kas jāievēro, lai nodrošinātu maksimālu efektu lasi foto instrukcijā.

  • 11.04.2015
  • 2055

Roku saliekšana Larry Scott trenažierī / bicepss trenažierī

Vingrojuma foto instrukcija. Pareiza bicepsa treniņa vingrojuma izpilde Larry Scott trenažierī.

  • 10.04.2015
  • 12603

Treniņa plāns, uzsākot treniņus trenažieru zālē (START-UP variants)

Lejuplādējama treniņu programma, kas piemērota sievietēm un vīriešiem, kā pamats uzsākot treniņus sporta klubā

  • 05.04.2015
  • 5961

Vai sieviešu krūšu muskuļi atšķiras no vīriešu?

Pastāv sava veida sieviešu krūšu muskuļu cenzūra vai drīzāk to būtu jāsauc par krūšu taukaudu reklamēšanu.

  • 31.03.2015
  • 6421

Apaļā mugura - Treniņu ieteikumi

Apaļā mugura ir viena no izplatītākajiem muguras deformācijas veidiem. Kas jāņem vērā treniņu procesā apaļās muguras īpašniekiem.

  • 30.03.2015
  • 3642

Asimetriska stāja/ treniņu ieteikumi

Kas jāievēro, ja konstatēta skolioze, bet gribu trenēties sporta klubā.

  • 30.03.2015
  • 4832

Ieliekta mugura/ treniņu ieteikumi

Galvenā ieliektas muguras problēma ir vāja vēdera muskulatūra - jātrenē vēdera prese, akcentu liekot uz dziļajiem vēdera muskuļiem.

  • 30.03.2015
  • 3168

Plakanā mugura / Treniņu ieteikumi

Kam treniņu procesā jāpievērš uzmanība plakanās muguras īpašniekiem. Trenera ieteikumi

  • 27.03.2015
  • 2041

Trenē krūtis - Spiešana trenažierī

Vingrojums ir paredzēts lielo krūšu muskuļu vidējās daļas attīstīšanai. Izpildot vingrojumu tiek nodarbināti arī tādi muskuļi kā augšdelma trīsgalvainais muskulis - triceps un plecu deltveida muskuļa priekšējā daļa, tāpēc ir jāpielieto pareiza tehnika, lai saglabātu visa vingrojuma izpildes laikā maksimālu slodzi uz krūšu muskuļiem.

  • 27.03.2015
  • 1849

Trenē tricepsu - Roku iztaisnošana atspiešanās trenažierī

Vingrojuma foto un video instrukcija, lai attīstītu augšdelma trīsgalvaino muskuli - tricepsu

  • 16.03.2015
  • 10011

Kā aprēķināt maksimālo sirds ritmu? #Produktīvs Pulss

Kā noteikt maksimālo sirds ritmu, lai spētu aprēķināt nepieciešamo treniņu intensitāti? Maksimālā pulsa noteikšanas metodes, zinātnieku nemitīgais ceļš to pilnveidē un vispārpieņemto metožu apstrīdēšana.

  • 16.03.2015
  • 2124

Oskars Štāls - īstais FitnesaMentora stāsts

Atklāti par treniņiem kā motivāciju iet uz skolu un ceļu no mazas skolas zāles līdz pasaules līmeņa sacensībām

  • 16.03.2015
  • 3155

FitnesaMentors.lv dibinātāja stāsts - sistēma ir jāmaina

Par treniņu programmu nozīmi, gudru trenēšanos un nozares sadarbību

  • 14.03.2015
  • 2060

Roku savēršana trenažierī /krūšu muskuļiem/

Muskuļu grupa: Krūtis. Vingrojumi video un foto instrukcija lielo krūšu muskuļu attīstīšanai.

  • 06.03.2015
  • 3021

Tievē mājās. Īstā slodze un īstie palīgi

Laika vai līdzekļu neesamība, mazs bērns vai ierobežota vieta vairs sen nav attaisnojums nebūt aktīvam un veidot savu ķermeni. Kam jāpievērš uzmanība izvēloties Youtube video un citi nosacījumi ķermeņa svara samazināšanai.

  • 22.02.2015
  • 4303

Gribu notievēt! 7 svara zaudēšanas likumi

Panākt vēlamo rezultātu un atbrīvoties no liekā tauku slāņa ir pavisam vienkārši, ja ievēro dažas vienkāršas patiesības. # TievēGudri

  • 02.02.2015
  • 1528

Kā aizvietot treniņa partneri? 4 treniņu metodes

Strādājot ar lieliem svariem treniņa partneris vai treneris ir motivētājs un efektivitātes virzītājs. 4 veidi, kā ar treniņu metodēm aizvietot atbalsta personu.

  • 02.02.2015
  • 1979

Pirms dodies uz sporta klubu - marš pie ārsta!

Pirms uzsākat treniņus fitnesa klubā vai vasaras sezonā aktuālos augstas intensitātes āra treniņus, pirmā nepieciešamība ir pārbaudīt savu veselības stāvokli. Diemžēl, šis fakts bieži vien tiek izlaists tikpat vienkārši, kā apstiprinot, ka esat piekritis lietošanas noteikumiem. Īpaši svarīgi pārbaudīt veselības stāvokli ir, ja mērķis ir trenēties trenažieru zālē - pielietojot trenažierus un brīvos svarus.

  • 15.01.2015
  • 8570

Stājas veidi un to ietekme uz treniņprocesu

Vai zināji, ka Tava stāja ietekmē treniņu plānus un to kādi vingrojumi Tev ir piemērotākie mērķu sasniegšanai? Pareiza stāja nav tikai tava dzīvesveida atspulgs, tai jābūt kā pamatkritērijam, ko ņem vērā treneris sastādot Tev programmu.

Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums