V- veida kājas un to trenēšanas īpatnības

Anatomija

Iesaisties, novērtē šo rakstu!

Jau iepriekš rakstīju, ka šis kāju formas veids var tikt dēvēts par atlētu kājām, bet parasti kā atsevišķa forma netiek izdalīts. Visvairāk un uzkrītošāk tādas var redzēt kultūristu vidū, tās ir kājas, kurām ir ļoti attīstīti augšstilbu pievilcējmuskuļi.

 

Izskatās kā uz otru pusi apgriezts V burts. Pareizāk krievu  L, bet man labāk patīk  V ar kājām gaisā. Šīs ir dārgas kājas, ne tikai tāpēc, ka, lai tās panāktu ir smagi jātrenējas, bet kad tās ir - bieži nāksies pirkt bikses. Neatkarīgi no auduma un firmas - starp kājām izberžas caurumi un tās saplīst. Pavisam nesen man saplīsa 2 bikses un mans rekords bikšu plēšanas jomā ir ar otro reizi vilktiem džinsiem izturēt viena nakts kluba apmeklējumu. Anglijā bija gadījums, kad kaimiņienei aizcirtās durvis un pēc lūguma man tās izsist(kas kā godīgam pilsonim galu galā nesanāca), taču atnākot mājās pamanīju, ka bikses starp kājām bija pilnībā saplīsušas. Es te  varētu rakstīt daudz dažādus stāstus, bet nekas patīkams tas nav, kad pēkšņi saplīst bikses un ikreiz pirms bikšu vilkšanas nākas apskatīt vai tām ir caurums vai vēl nav.

 

Tiem kam ir V - kāju forma, tas nenozīmē, ka nav iespējams salikt kājas kopā, veidojot pareizu formu. Protams, cilvēkiem ar tādām kājām kā Tom Platz, tas gan ir izaicinājums. Taču īstā problēma ir ejot, ja iesiet kā normāls cilvēks – celis gar celi, potīte gar potīti, dēļ tā, ka ir attīstīta iekšējā kājas muskulatūra (augšstilba pievilcējmuskuļi), kājas beržas viena pret otru un noberžas āda, tas lūk nav nekas patīkams. Tādēļ nākas iet ar kājām plati un tad ir divi varianti vai veidojas plakanā pēda vai O veida kājas, atkarīgs no tā, kā ejat.

 

 

 

 

 

Ja V veida kāju īpašniekiem skatās no locītavu puses, tad V veida kāju formu kā tādu neizdala, jo tās var būt gan O veida kājas, gan arī līdz celim O veida un tad taisnas vai X - veida.

 

  

 

Foto: aliexpress.com

 

 

Kopš beidzu piedalīties sacensībās, esmu nomainījis tehniku izpildot vingrojumus kājām, bet tik un tā muskulis ir saglabājies, nedaudz mazāks, bet ir, tagad varu normāli staigāt, bet bikses un kājas vēl beržas.

 

Pievilcējmuskuļi attīstās samērā ātri, kultūristi tos attīsta, lai būtu lielākas kājas un uz skatuves nespīdētu gaisma cauri kājām.

 

Ieteikumi V veida kāju īpašniekiem:

Mans ieteikums, ja neplānojat piedalīties kultūrisma sacensībās, centieties izvairīties no pievilcējmuskuļa attīstīšanas.

Ja vēlaties vizuāli lielākas kājas, lieciet akcentu uz pārējo kāju muskulatūras attīstīšanu. Kāju pievilcējmuskuļi tāpat attīstīsies, jo tie nodrošina spēcīgu kājas muskulatūru, tāpēc nav nepieciešams to papildus stimulēt.

Attīstot kāju muskulatūru, taisot pietupienus mazāk vērsiet ceļus uz sāniem, vairāk uz priekšu, lieciet kājas plecu platumā, pēdas taisni vai nedaudz uz sāniem un netaisiet tādu vingrojumu kā kāju savēršana trenažierī.

Oskars Štāls
Oskars Štāls

FitnesaMentors.lv dibinātājs, treneris un veselīga dzīvesveida virzītājspēks

Oskars Štāls

Oskars Štāls

Sertificēts fitnesa treneris un veselīga dzīvesveida virzītājspēks

Novērtē, ļauj mums pilnveidoties

0 Komentāri

Izsaki savu viedokli!

Lūdzu autorizējies, lai pievienotu komentāru!


Autorizēties
Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums