• 17.11.2016
  • 1608
  • 4.2

Miegs: Cik ilgi ir jāguļ?

Pētniece Cheri Mah, jau vairākus gadus pēta miegu un tā nozīmi sportā. Daži ieteikumi miega kvalitātes uzlabošanai.

  • 23.03.2015
  • 1502
  • 5.0

Ieskrien laimē jeb leģendārs pētījums par fizisko rekreāciju cilvēku labsajūtas uzlabošanā

Pirmo reizi sporta zinātnes vēsturē arī Latvijā aizstāvēta doktora disertācija par laimes hormonu jeb beta - endorfīnu, vēl zīmīgāk – tā ir arī pirmā disertācija par rekreāciju. Ievas Kundziņas pētījums: „Fiziskā rekreācija 45 līdz 55 gadus vecu cilvēku labsajūtas uzlabošanai” laimīgus padarījis daudzus.

Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Week 3 on the @onepeloton -so far it's amazing and I'm addicted. I'm tough to impress when it comes to trainers an… https://t.co/RXkae96oG6
    04 Feb
  • @FitnesaMentors: Thank you @KIDZBOP for making sure that I never know the right words to songs on the radio. @FallonTonight #ThankYouNoteFriday
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums