• 19.01.2017
  • 1561
  • 3.6

Treniņu plāns - Tavs palīgs!

Kāpēc ir nepieciešams treniņu plāns un cik daudz tas mums dod!

  • 10.04.2015
  • 12603
  • 2.5

Treniņa plāns, uzsākot treniņus trenažieru zālē (START-UP variants)

Lejuplādējama treniņu programma, kas piemērota sievietēm un vīriešiem, kā pamats uzsākot treniņus sporta klubā

  • 05.04.2015
  • 5961
  • 4.3

Vai sieviešu krūšu muskuļi atšķiras no vīriešu?

Pastāv sava veida sieviešu krūšu muskuļu cenzūra vai drīzāk to būtu jāsauc par krūšu taukaudu reklamēšanu.

  • 16.03.2015
  • 10011
  • 3.1

Kā aprēķināt maksimālo sirds ritmu? #Produktīvs Pulss

Kā noteikt maksimālo sirds ritmu, lai spētu aprēķināt nepieciešamo treniņu intensitāti? Maksimālā pulsa noteikšanas metodes, zinātnieku nemitīgais ceļš to pilnveidē un vispārpieņemto metožu apstrīdēšana.

  • 06.03.2015
  • 3021
  • 4.4

Tievē mājās. Īstā slodze un īstie palīgi

Laika vai līdzekļu neesamība, mazs bērns vai ierobežota vieta vairs sen nav attaisnojums nebūt aktīvam un veidot savu ķermeni. Kam jāpievērš uzmanība izvēloties Youtube video un citi nosacījumi ķermeņa svara samazināšanai.

Lasīt vēl

Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums