Vai sieviešu krūšu muskuļi atšķiras no vīriešu?

Treniņi

Iesaisties, novērtē šo rakstu!

Esmu dzirdējis viedokli, ka sievietēm neesot krūšu muskuļu apakšējās daļas. Skatoties uz lielu daļu anatomisko bilžu, var rasties doma, ka sievietēm tās patiešām nav. Pastāv sava veida sieviešu krūšu muskuļu cenzūra vai drīzāk to būtu jāsauc par krūšu taukaudu reklamēšanu.

       

     FOTO: Vidactiva.com                                      FOTO: Healthhype.com

 

 

No kā tad sastāv sievietes lepnums, vīriešu vilinājums un mazuļu barotājs?

 

Sievietes krūts uzbūve:

 

FOTO:Galleryhip.com

 

FOTO: muscleanatomy.reviews

 

 

Starpība starp vīriešu un sieviešu krūtīm

 

FOTO: Intimatehealthhelp.net

 

Aplūkojot attēlu varam secināt, ka nav nekādas starpības starp sievietes un vīrieša krūšu muskuļiem. Atšķirības atrodamas virs tiem, vīriešiem tā ir taukaudu kārta, sievietēm - ne tikai.  Abu  dzimumu pārstāvji cenšas palielināt krūšu izmēru. Vīrieši krūtis palielina palielinot krūšu muskuļus un samazinot tauku slāni, tādā veidā panākot, ka tās vairs nevar saukt par krūtīm, bet gan krūšu muskuļiem. Vīriešiem labi attīstīti krūšu muskuļi ir vīrišķības – spēka simbols. 

Sievietēm krūtis ir sievišķības simbols. Viņām mazāk interesē uz kāda pamata palielināt krūtis, galvenais rezultāts - lielākas ar labāku formu, iespējams tas ir viens no iemesliem, kādēļ interneta vidē atradīsiet ļoti plaša spektra informāciju un veidus, kā to panākt. Protams, sievietēm labi attīstīti krūšu muskuļi nekad nebūs tik izteikti kā vīriešiem, dēļ to uzbūves. Tas arī nav nepieciešams, jo tām ir jāizskatās sievišķīgi.

 

Sievietes bieži pārdzīvo, ka regulāru fizisku slodžu rezultātā samazinās krūšu izmērs. Tas ir normāls process, jo sieviešu krūtis lielākoties sastāv no taukaudiem. Treniņu rezultātā paātrinās vielmaiņa, organisms labāk sāk izmantot taukus kā enerģiju un  samazinās taukaudu slānis, un tas samazinās visā organismā, ieskaitot krūtis.

 

Lai saglabātu vai pat palielinātu krūšu apjomu iesaku:

 

1# Cīnoties, lai samazinātu taukaudu slāni, nevajag strauji samazināt kaloriju uzņemšanu un nevajag samazināt vairāk kā par 20% no dienā nepieciešamajām.

2# Ja esat kalsnas uzbūves sieviete un vēlaties palielināt krūšu izmēru, paspēlējieties ar kalorijām. 2-4 nedēļas uzņemiet ar uzturu vairāk kaloriju nekā nepieciešams un tad papētiet, kā Jūsu ķermenis izmainās. Ja tauku slānītis palielinās ne tur kur gribas, tad atgriezieties pie iepriekšējā uztura plāna.

3# Iekļaujiet uzturā estrogēnu saturošus produktus – linsēklas, sojas produkti, ķiploki, rieksti, brokoļi, zaļās pupiņas, saldie kartupeļi, ķirbji, žāvētas aprikozes, dateles u.c.

4# Trenējiet krūšu muskuļus. Aplūkojot attēlus,  redzams, ka krūts vidus atrodas lielā krūšu muskuļu apakšējā daļā.

 

  • Trenējot un palielinot lielo krūšu muskuļu apakšējo daļu, palielināsies arī krūšu izmērs.

Izmanto šo vingrojumu:

 

 

  • Attīstiet krūšu muskuļu augšējo daļu, lai paceltu krūtis uz augšu.

Izmēģini vingrojumus atspiešanās balstā guļus ar kājām paceltām uz augšu (uz bumbas vai krēsla)

Vai

Spiešanu trenažierī slīpajā solā:

 

 

  • Attīstiet krūšu muskuļu iekšējo daļu, tas veicinās krūšu saiešanu kopā.

Izmēgini vingrojumus:

  • stieņa spiešana šaurā tvērienā,
  • atspiešanās balstā guļus (push up) šaurā vērienā, plaukstas šaurāk par pleciem

 

 

Oskars Štāls

Oskars Štāls

Serificēts fitnesa treneris un veselīga dzīvesveida entuziasts

Novērtē, ļauj mums pilnveidoties

0 Komentāri

Izsaki savu viedokli!

Lūdzu autorizējies, lai pievienotu komentāru!


Autorizēties
Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums