• 18.02.2015
  • 2197
  • 4.8

Fiziska slodze un ūdens (INFOGRAFIKA)

Ūdens loma fiziskas slodzes laikā ir nenovērtējama. Cik daudz dabīgā dopinga nepieciešams nodarbojoties ar sportu, lasi rakstā.

  • 14.02.2015
  • 3148
  • 4.5

Sporta dzērieni kā palīgs, nevis briesmonis

Ūdens ne vienmēr ir optimālākais šķidruma uzņemšanas avots, jo pastiprinātas slodzes rezultātā nepieciešams atjaunot organisma rezerves. 3 receptes kā pagatavot sporta dzērienu pašam!

  • 14.02.2015
  • 11604
  • 3.8

Šķidruma aizture organismā jeb Tu vari arī ''nepūsties''

Kas par daudz, tas par skādi - Kā pārlieku liels ūdens patēriņš var kaitēt un nopietnākiem iemesliem, kāpēc rodas tūska.

  • 09.02.2015
  • 3599
  • 4.2

ŪDENS - DZĪVĪBAS PAMATS /Inforgrafika - cik, kad un kāpēc dzert/

Novērtē dabas spēku, izmantojot to sevis pilnveidē. Ieteicamais šķidruma daudzums dienā, ko uzņemam ar dzērieniem un pārtiku nav pieņemtās 8 glāzes. Cik tad? Lasi tālāk.

Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums