• 27.03.2015
  • 1849
  • 4.3

Trenē tricepsu - Roku iztaisnošana atspiešanās trenažierī

Vingrojuma foto un video instrukcija, lai attīstītu augšdelma trīsgalvaino muskuli - tricepsu

  • 11.04.2015
  • 2687
  • 4.1

Vēdera preses klasika - Crunch jeb Ķermeņa augšdaļas pacelšana (mugurkaula saritināšana)

Kā pareizi izpildīt Crunch vēdera preses vingrojumu? Kas jāievēro, lai nodrošinātu maksimālu efektu lasi foto instrukcijā.

  • 11.04.2015
  • 2055
  • 4.0

Roku saliekšana Larry Scott trenažierī / bicepss trenažierī

Vingrojuma foto instrukcija. Pareiza bicepsa treniņa vingrojuma izpilde Larry Scott trenažierī.

  • 27.03.2015
  • 2041
  • 5.0

Trenē krūtis - Spiešana trenažierī

Vingrojums ir paredzēts lielo krūšu muskuļu vidējās daļas attīstīšanai. Izpildot vingrojumu tiek nodarbināti arī tādi muskuļi kā augšdelma trīsgalvainais muskulis - triceps un plecu deltveida muskuļa priekšējā daļa, tāpēc ir jāpielieto pareiza tehnika, lai saglabātu visa vingrojuma izpildes laikā maksimālu slodzi uz krūšu muskuļiem.

Lasīt vēl

Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums