Atspiešanās trenažierī jeb līdztekas trenažierī/ Krūšu treniņš/

Vingrojumi

Iesaisties, novērtē šo rakstu!

Vingrojums paredzēts lielo krūšu muskuļu apakšējās daļas attīstīšanai. Šis ir lielisks trenažieris, lai nostiprinātu muskuļus un iemācītos izpildīt atspiešanos līdztekās. Tā kā ir iespēja uzlikt diezgan lielu pretestību, tad to var izpildīt arī lietpratēji, kuriem apnicis, ar speciālas jostas palīdzību, karināt hanteli vai  ripas starp kājām.

 

JĀIEGAUMĒ

 

Kustības laikā elkoņi jālaiž pa sāniem, veidojot starp ķermeni un augšdelmu apmēram 30 - 45 grādu leņķi,

Svarīgākais ir lai elkoņi neiet gar ķermeni, tādā gadījumā slodze no krūšu muskuļiem pāries uz tricepsiem.

Nevajag arī elkoņus izvērst pārāk  daudz, jo tas palielina slodzi uz plecu saitēm, kas var radīt traumu.

Pleci visu kustības laiku ir atvilkti atpakaļ, krūšu kurvis izvērsts uz priekšu.

Tiem, kas grib panākt maksimālu slodzi uz krūšu muskuļu apakšējo daļu, iesaku neiztaisnot rokas līdz galam un saglabāt visa vingrojuma izpildes laikā noliektu augumu.

 

VIDEO

 

 

 

VINGROJUMA IZPILDE

 

     

 

  1. Pielāgojam sola augstumu tā, lai varam aizlikt kājas aiz polsterējuma, nodrošinot stabilu sēdēšanu, lai neceltos gūžas muskuļi (sēžam vieta), izpildot vingrojumu;
  2.  Satveram rokturus tuvāk pie ķermeņa, plecus atvelkam atpakaļ, elkoņus izvēršam pa sāniem, augums noliekts uz priekšu, ieelpojam;
  3.  Izelpojot, iztaisnojam rokas un augumu (muguru);
  4.  Uz ieelpu, saliecot rokas, noliecamies, tik dziļi, lai  dūres sasniegtu  gandrīz krūšu muskuļu apakšējās daļas līmeni.
  5. Veicam nākamo atkārtojumu

 

 

ELPOŠANA

 

Pārvarot pretestību tiek veikta izelpa caur muti, tai ļaujoties ieelpa caur degunu.

1# Pirms vingrojuma izpildes jāveic dziļa ieelpa caur degunu.

2# Iztaisnojot rokas un augumu, jāizelpo caur muti, izelpu uzsākot, apmēram, no kustības vidus daļas.

3# Kad rokas ir iztaisnotas, uzsāciet dziļi ieelpot un turpiniet, saliecot rokas un noliecoties līdz dūres ir krūšu muskuļu apakšējas daļas līmenim, apmēram, līdz vidus daļai. 

 

Vingrojumi tapuši 

 

#TrenejiesGudri

 

Novērtē, ļauj mums pilnveidoties

0 Komentāri

Izsaki savu viedokli!

Lūdzu autorizējies, lai pievienotu komentāru!


Autorizēties
Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums