Roku saliekšana Larry Scott trenažierī / bicepss trenažierī

Vingrojumi

Iesaisties, novērtē šo rakstu!

 

Jāiegaumē:

 

  • Vingrojuma izpildes laikā plaukstai jābūt novietotai taisni pret apakšdelmu visa vingrojuma izpildes laikā.
  • Veicot fleksācijas (saliekšanas) kustību ar plaukstu, slodze pāries uz apakšdelma saliecēja muskuli un panāksiet, ka apakšdelms kļūs lielāks par augšdelmu. To nevajadzētu darīt, ja galveno uzsvaru gribat likt uz bicepsa treniņu. Man to neviens nemācīja un gadiem bicepsu pildīju nepareizi, tāpēc man ir labi attīstīts, masīvs apakšdelms.
  • Apsēdieties taisni un saglabājiet šādu stāvokli visa vingrojuma izpildes laikā, vingrojums paredzēts tikai bicepsa, nevis arī muguras, attīstīšanai.

     

 

Vingrojuma izpilde:

 

1# Pielāgojiet sola augstumu tā, lai pleci nav uzrauti uz augšu. Rokas jānovieto uz  polsterētās virsmas, tā lai augšdelms ar elkoni būtu uz tās. Svarīgi, lai spējat iztaisnot pilnībā rokas un tas nerada lauzošu sajūtu elkonī. Elkoņi atrodas tādā pašā platumā kā plaukstas, tas ir, apmēram, plecu platumā;

2# Satveriet rokturus apakštvērienā, svarīgi ir turēt plaukstas taisnas visa vingrojuma izpildes laikā;

3# Dziļi ieelpojiet un uz izelpu, salieciet  rokas (cik variet);

4# Uz ieelpas iztaisnojiet rokas;

5# Veiciet nākamo atkārtojumu.

 

        

 

 

ELPOŠANA

 

Elpošana - pārvarot pretestību tiek veikta izelpa caur muti, tai ļaujoties ieelpa caur degunu.

  1. Pirms vingrojuma izpildes ir jāveic dziļa ieelpa caur degunu.
  2.  Saliecot rokas, jāizelpo caur muti, izelpu uzsākot apmēram no kustības vidus daļas
  3. Kad rokas ir iztaisnotas, uzsāciet dziļi ieelpot un turpiniet, iztaisnojot rokas, apmēram līdz vidus daļai.

 

Bildes tapušas 

 

 

#TrenējiesGudri

Oskars Štāls

Oskars Štāls

Sertificēts Fitnesa treneris un veselīga dzīvesveida entuziasts.

Lasi par mani vairāk 

Novērtē, ļauj mums pilnveidoties

0 Komentāri

Izsaki savu viedokli!

Lūdzu autorizējies, lai pievienotu komentāru!


Autorizēties
Pēdējie tweeti
  • @FitnesaMentors: Kamēr putniņi sāk čivināt par pavasari, mēs - par aktīvu pavasari. Tagad un turpmāk par to, lai #TrenējiesGudri http://t.co/s39m1IkcUv
    04 Feb
Kontakti
  • Adrese: Rīga, Valguma iela 21
  • Tālrunis: 26336345
  • E-pasts: sadarbiba@fitnesamentors.lv
  • Darba laiks: 9:00 - 19:00
Sadarbība

Uzņēmumiem

Pašvaldībām  

Speciālistiem  

Treneriem

Profesionāļiem

Entuziastiem   

Vēlos sazināties

Piesakies jaunumiem (rakstīsim reti un saturīgi)

Par
FitnesaMentors.lv ir interaktīvs portāls ar mērķi uzlabot fitnesa industrijas pakalpojumu kvalitāti.
©2015-2016 Visas tiesības pieder fitnesamentors.lv Seko mums